Saturday, March 28, 2009

TERIMA KASIH,THE LAW FIESTA END

Aktiviti terakhir yang aku participate adalah pagi tadi-explorace. Thanks to Aliaa,Zizie,Kak Dang, Bro Danial(ex-president&founder of greenday) yang telah bekerjasama untuk team kita menang-tidak lupa juga kepada Lutfee yang telah membantu menyenangkan kerja kami untuk menang.
Semalam ekspo dah bermula sejak pagi dan malam pula adalah acara kemuncak opening/closing. Macam biasa sekali lagi aku jadi bidan terjun; membaca doa sebab Firdaus tak ada sementara Farid pula tengah sakit tekak. Sangat bersyukur kerana niat yang terpendam selama setahun telah berjaya ditunaikan; suara kanak2 perempuan Palestin yang melantunkan sajak kekecewaan tentang keadaan di Palestin telah berjaya disebarkan kepada umum. Sajak itu berjaya kuambil semasa cuti lepas SPM. Dan setinggi2 penghargaan terima kasih kepada:
- Sol,Qayum,Haq,Apis,Lutfee yang telah bersama-sama dengan aku naik lori untuk ambil stage tambahan untuk penari2.
-Penyanyi2,model2 fesyen show dan penyajak yang menjadi perencah kejayaan law fiesta
-Bob dan Farid yang menjadi orang di sebalik tabir dengan menyediakan PA sistem dan fasiliti
-Maisarah dan charity geng yang telah sudi mengisi kekosongan booth untuk memeriahkan lagi Law Fiesta
-Semua yang hadir dalam menjayakan Law Fiesta.
-Tidak lupa kepada ubat septilin himalaya yang memberi tenaga untuk kekal cergas sepanjang hari.
Saya mengakui kejayaan dan kegagalan dalam Law Fiesta kerana ia dijalankan serentak untuk Merbok Homecoming. Macam lawatan KL jugak ada juga kegagalan dan kesilapan kecil dan semuanya itu aku terima dengan hati terbuka. I hope hicom next sem will organised more proper and more excellent.
Lagi seminggu tinggal..Then studi week. The crucial week that will determine the result of final exam. Itulah 'senjata' terakhir.Kalau studi week gagal maka result final pun akan gagal juga.

3 comments:

  1. jgn sesekali ckp if study week gagal, maknanye final pown gagal.. seriously..itu psychology!

    Last sem fyza demam truk time final, x leyh study langsung but alhamdulilah results okay.. study week is to brush ape yg u dah bljr, u shld know everything b4 study week.. by listening to ur lecturers in d lecture and tutorial and by doing assignments and tests.. kan?

    ReplyDelete
  2. But for me it is very important.That's the last chance to prepare ourselves.If we not grab this opportunity then everything will be mess

    ReplyDelete
  3. perhaps.. well,wtv it is.. gudluck in ur studies! XD Look at the bright side, at least xyah bljr econs and global at the same time as psycho!! coz if yes, u yang akan jadi psycho (cam I skrg! :P)

    ReplyDelete

hak berfikir dan bersuara anda akan dilindungi. Terima kasih :)