Tuesday, March 24, 2009

PUNCAK KEJAYAAN SEBAGAI BLOGGER?

Lepas je habis kelas law aku terus balik bilik n bukak internet. Check blog dan bila buka ke blog secondary iaitu http://warrioroflove.blogspot.com tetiba ada satu komen daripada Encik Dilhafifi wartawan Astro Awani. Astro Awani akan organise satu talkshow tentang ‘halatuju UMNO’ hari rabu ni dan minta no kontek aku. Aku pun terus kasi.
Kol 8.30 malam tengah2 bermesyuarat hicom di court tennis encik Dil telefon. Minta aku beri pendapat sebagai seorang bloggers dan pelajar tentang arah tuju UMNO. Pendapat itu akan direkod dan disiarkan sewaktu talkshow berlangsung dan dia minta email kan gambar. Supposedly kol 9.30 malam ni dia kol then dia cakap dia sibuk and akan kol aku esok(selasa) antara pukul 10 pagi hingga 3 petang.
Pendapat tentang UMNO?Err aku pun sebenarnya cluesless tapi sangat bersyukur kerana berpeluang untuk menyampaikan pendapat. Suara dari orang muda.
‘’Kebenaran pasti tetap datang’’
Puncak kejayaan sebagai blogger?Belum lagi.
Masih banyak yang perlu dilakukan

No comments:

Post a Comment

hak berfikir dan bersuara anda akan dilindungi. Terima kasih :)