Sunday, March 22, 2009

AM I?

Hari ni baru aku tersedar satu lagi perkara-semuanya bermula apabila Fizah bertanya kepada aku '' hang sakit ka Zharif?''. Then pergi ke grup Aliaa,Adeela,Norja dan Hafizah salah seorang daripada diorang pun tanya '' kau sakit ke zharif?''
Betulkah Zharif sakit?
Aku baru dua hari baik dari sakit tekak dan demam dan ya aku akui bahawa minggu lepas,minggu ini,minggu hadapan dan minggu satu lagi adalah minggu yang 'penuh sesak' dan 'penuh tekanan'. Ada lagi dua minggu sebelum studi week. Dan memang aku kekurangan rehat dan tidur untuk sepanjang 4 minggu ini dan hampir 80% badan aku bergantung kepada 'external supplement'; air redbull/black fury, mentos,teh,ubat Septilin Himalaya,kopi dsb. Benda2 inilah yang memberi tenaga dan stamina untuk aku sepanjang minggu2 yang meletihkan ini. Nak tidur pun terbawak2 perkara apa yang harus disetelkan haish.
And yes another minor work for this upcoming seminar at Swiss Inn-cari nama peserta yang nak pergi.All together, 5 works in a semester.Or 5 works within 4 weeks.
Not to forget, presentation law tadi. Best giler ;) Wish it should be done during lecture time i guess. tapi dapat kat tutor pun lagi bagus takde nak mencapub sangat hahaha

3 comments:

  1. ooo eh...
    x sehat ke?
    better u jage diri...
    nnt worst lg susa...
    make ur time 2 rest laaa walau camnepn...
    ok?
    ahakz...

    ReplyDelete
  2. haha i wish it will be 26 hours per day so that i can sleep for two hours complete!hehe

    ReplyDelete
  3. Tubuh manusia adalah ciptaan teragong Allah . Pelihara dan hargailah dia.Kasihanilah dia..jangan sampai dia menjerit !!

    ReplyDelete

hak berfikir dan bersuara anda akan dilindungi. Terima kasih :)