Sunday, April 12, 2009

D-DAY

Betulkah peguam dengan peguam ada jodoh?

Barack Obama dan Michelle Obama
Encik Haswira dan Puan Anida
Zharif dan Lisa Surihani
Abaikan pasangan yang ketiga tuh walaupun ada kemungkinan ia akan terjadi.Ok dah senyap taula arini dah dua kali aku jumpa dia kat tv time tengah main psp tak pasal2 dah menang walaupun sudah di ambang kekalahan ngehehe.
Hari kedua berehat. Tak ada banyak perubahan kerana jari jemari aku masih sakit menekan button PSP sampai kena dua kali cas bateri.Aku pun dah mula mengemas2 bilik dan menyusun semula buku2 yang ada.Baru aku sedar yang aku memerlukan rak buku yang baru. Dan hp aku pun semakin berkurangan bunyinya.Semuanya menjadi sangat tenang dan esok pada jam 8 pagi akan bermula D-DAY aku untuk final exam.Aku tak dapat bayangkan bagaimana perasaan tentera2 yang terlibat dalam D-Day 1945 dan sudah pasti perasaan tersebut tak segemuruh perasaan aku menghadapi D-Day. Minggu stadi week adalah 'senjata sulit' aku untuk menang; kalau gagal senjata ini maka gagallah final exam aku kelak sebab ini jela minggu yang aku ada 24 jam sehari untuk mengatur sendiri aktiviti harian.
Berkenaan 1 Jun tu, aku masih tidak memberi sebarang apa2 respons sebab xde feeling lor pasal benda ni. Kalau komfirm 1 jun kena daftar then kena kensellah aktiviti2 yang telah dirancang untuk cuti sem ni. Tak dapatla aku nak kerja ngan ahmoi chantek kat wayang tuh dan tak dapatlah nak teruskan projek menulis laskar cinta episod terakhir.Apapun menurut koordinator benda ni xkomfirm lagi sebab ada mesyuarat kelak so harap2 la dapat dipinda.Demi kebaikan semua.
Lagi 8 jam. Masih tiada perasaan. Sedang memikirkan tajuk untuk blog seterusnya...

3 comments:

  1. Salam saudara, saya adalah mahasiswa di uitm kampus bandaraya melaka.. terima kasih kerana sudi singgah bertemu di laman blog saya... sama-sama kita berjuang demi memartabatkan agama, bangsa dan negara kita..

    salam

    che dayat.

    www.kisahsebuahbangsa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. :)

    Z, for some reasons, I admire u like hell kowttt...

    u'r cool taw...!!! :D

    btw, gudluck 2 u 2 dude...
    all the best..!!!

    ReplyDelete
  3. "Zharif dan Lisa Surihani"

    Tingginya cita-cita.

    ReplyDelete

hak berfikir dan bersuara anda akan dilindungi. Terima kasih :)