Friday, April 3, 2009

MAJLIS RESTU ILMU-PENUTUP UNTUK SEMUA

Should i say it 'oh i do it by myself?'.No it should not be that arrogant. Masih ada pertolongan daripada membe2 hicom lain seperti Farid,Faliq,Ezwar, Lutfee dan Zul yang bersama2 menguruskan surau sejam sebelum majlis ini bermula. Begitu juga Maksu Dining Mahsuri yang bertungkus-lumus menjayakan acara makanan dan minuman.Presiden Sol yang sentiasa memantau perkembangan majlis ini, Sir Zulhelmey yang datang mewakili para pensyarah yang lain dan ia tidak akan lengkap tanpa para jemaah terutama jemaah perempuan yang sanggup datang bersama payung mengharungi hujan semata-mata untuk menghadiri majlis ini. Sangat terharu atas kerjasama kalian. For me personally, kerjasama pihak2 yang disebutkan di atas mewakili 70% kejayaan majlis ini.
Inilah aktiviti terakhir untuk sem ini dan juga yang terakhir aku handle. Selepas ini insyallah 8hb akan ada perjumpaan terakhir pre-Law club di DS untuk post-mortem tentang segala aktiviti yang telah dijalankan dan sebarang pendapat,pertanyaan dan penjelasan akan diutarakan di sana nanti. Inilah peluang untuk memberi pendapat atau cadangan dan aku pun dah maklumkan pada Brader Musawwir untuk menubuhkan SPR semester hadapan.Senang sikit kalau dah prepare dari sekarang at least next sem start terus buat election.Jimat masa.Banyak benda yang boleh dibuat.
Apapun sekali lagi terima kasih aku ucapkan kepada pre-lawrians yang hadir mengimarahkan majlis restu ilmu lagi meskipun ada satu ketika aku rasa terpaksa batalkan kerana masalah tempat dan tarikh.Alhamdulilah Tuhan masih mengizinkan tradisi ini berterusan dan moga2 doa kita pada majlis tersebut akan sama-sama diaminkan para malaikat dan dimakbulkan oleh Sang Penguasa.
Once again thank you from the deepest of my honour heart =)

1 comment:

  1. org tak kenyang la mknan smlm!@#$%^&*
    tito mlm je lapar~
    haaA~
    jawab z?
    hahahahaha.

    ReplyDelete

hak berfikir dan bersuara anda akan dilindungi. Terima kasih :)