Sunday, September 27, 2009

DI HUJUNG SEMESTER...

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menduduki peperiksaan akhir semester kepada pelajar asasi undang-undang UiTM Kedah sesi 2009/2010.

1.Kepada pelajar-pelajar part1 yang akan memulakan peperiksaan pada hari isnin, ini adalah pengalaman pertama anda menajwab kertas undang-undang dan semoga anda menjadikan semester pertama ini sebagai permulaan yang baik untuk menghadapi semester yang seterusnya.

2.Pelajar semester dua teruskan usaha untuk memperbaiki CGPA dan kekalkan pencapaian terbaik sewaktu di semester pertama.

3.Pelajar semester tiga ini merupakan peperiksaan terakhir kita di Kedah.All out for the final showtime as we will walk out from this place with head held high.

4.Di kesempatan ini juga saya ingin menjemput anda semua untuk menghadiri solat hajat yang akan diadakan di pusat Islam pada hari Isnin anjuran Hicom Pre-law club.

5. Pada saat ini juga eloklah sama-sama berdoa untuk kecermelangan sahabat yang lain kerana pernah terjadi satu peristiwa di perang Uhud di mana doa seorang sahabat kepada sahabatnya adalah mustajab dan benar-benar terjadi sewaktu di medan perang. Buangkanlah perasaan dendam dan sombong kerana bukanlah persaingan sesama manusia itu yang penting akan tetapi persaingan dengan diri sendiri lebih penting daripada itu.

6.Teruskan usaha dan doakan kejayaan pre-lawrians bersama.

SALAM TAKZIM
ZHARIF

5 comments:

  1. Thx.... Selamat Hari Raya.. Maaf zahir batin to u too.. Wish u the best in ur test

    ReplyDelete
  2. thank you...but the first paper is on tuesday...
    btw happy eid mubarak again and best of luck!

    ReplyDelete
  3. assalammualaikum

    doa saya mengiringi kalian...
    semoga Allah mempermudahkan apa yang sukar...

    ReplyDelete
  4. Salam Zharif..

    Kak Zai doakan Zharif lulus dengan cemerlang..

    ReplyDelete

hak berfikir dan bersuara anda akan dilindungi. Terima kasih :)