Thursday, January 15, 2009

LAW FIESTA II-ARTIKEL DALAM BAHASA MALAYSIA

Hari rabu ini akan diadakan mesyuarat pre-law club. Dan komfem semuanya akan berkisar tentang fiesta yang menjadi kebanggan kita selama ini-LAW FIESTA. Meskipun pernah membuatkan kelab ini menjadi kontroversi tetapi imej itu akan cuba dikikis untuk mengembalikan semula reputasi kelab ini.
So sepertimana dalam artikel lepas aku ditugaskan untuk menghandle acara sukan. Untuk pengetahuan am kalian, acara ini tidak pernah ada dalam law fiesta sebelum ini. Tapi untuk sem ini diwujudkan la plak so aku pun mengofferkan diri untuk mengambil bahagian ini. So secara dasarnya aku akan menganjurkan tiga pertandingan- FUTSAL, BOLA JARING&RAGBI. Aku x mo la buat banyak2 sebab nanti akan timbul masalah paksa memakse. Maybe aku akan habiskan sukan2 ni ari jumaat sementara hari sabtu pula dari pagi sampai petang akan ada JOY RIDE.
Kelab kuda di Laguna Merbok akan menjadi sasaran untuk dipelawa masuk ke UiTM dan menjayakan projek 'luar biasa' ini. Yang ini first-time dianjurkan dan terbuka kepada semua pelajar UiTM Merbok. Bayaran akan cuba dikompromi supaya tidak membebankan para pengunjung dan bukan setakat masuk je, korang jugak boleh mengabadikan gambar korang time menunggang kuda tuh. So insyallah benda baru ni(JOY RIDE) akan menjadi sebuah pengalaman yang hebat dan komfem korang xkan menyesal.
Tapi semua ni still dalam plan. Even cadangan nak dapatkan sponsor untuk hadiah pun masih dipertimbangkan lagi. Walau apapun doa2kan semuanya berhasil k =)
jumpa lagi dalam blog seterusnya

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. joy ride huh?
    plan bukan main atas angin.
    apa kata, buat dulu baru ckp besar?

    ReplyDelete
  3. kalau x cakap orang xtahu..buat macamana sekalipun xdapat sambutan...blog ni nak beritahu apa2 aktiviti yang bakal dijalankan,rasanya bebas daripada sebarang unsur2 kesombongan tahap melampau
    anyway thanx for the response ex =)

    ReplyDelete

hak berfikir dan bersuara anda akan dilindungi. Terima kasih :)