Friday, January 30, 2009

STRANGER IN KL-EPISODE 2

28 JANUARI 2009
Aku gerak ke intekma resort bersama Umayr. Selepas adakan pertemuan denga puan yasmin sebagai sales manager di intekma, kami berdua gerak ke SACC mall n plaza alam central. Lepas tu aku terus gerak ke KL menggunakan khidmat komuter dan LRT.Ternyata public transport kat KL serasi dengan aku dan memang aku rasa relaks giler naek benda alah ni. Otw dalam komuter tu berjumpa dengan kak Aisha, one of senior prelawrian part3.Aku turun dari stesen LRT n gerak ke masjid negara dulu untuk berehat. Mula2 appointment pkl 3 ptang tapi diubah last minute menjadi ke pukul 6.30 petang.xkan aku nak bertapa dalam masjid lama2 so aku menekadkan diri untuk buat satu kerja gila;pergi ke UM. Aku pergi ke fakulti undang2 UM untuk dapatkan alamat supaya aku boleh hantar surat lawatan nanti. Alang2 dah g UM aku jumpa dengan besfren lama aku. Aku rasa macam mimpi doe hahaha;after had some tea time aku gerak ke restoran Dome di BSC. Kat situlah aku membuat appointment dengan Mr.Ram wakil dari perdana global peace yang mana rombongan lawatan nanti akan mengadakan satu majlis khas bersama NGO ini dan mungkin(sekarang ni dah 60% akan berhasil) majlis itu akan dihadiri oleh Tun Dr Mahathir and Mukhriz Mahathir. But everything due to their schedule kalau free 13 hb tu tun akan turun untuk kaci ucapan.Aku harap2 sangat dapat jumpa dengan idola aku ni, memang aku minat die sejak form 1 lagi.After that good appointment aku pun bergerak balik ke apartmen......

No comments:

Post a Comment

hak berfikir dan bersuara anda akan dilindungi. Terima kasih :)