Monday, August 29, 2011

Raya 2011



Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua pembaca blog ini dan juga rakan-rakan di facebook. Maaf jika ada entri-entri blog yang mengguris perasaan sesetengah pihak, para penyokong dan peminat kepada sesetengah individu yang menjadi sasaran kritikan fikiran saya yang sederhana dan penuh dengan kesilapan sebelum-sebelum ini.

Saya mendoakan semoga hari raya tahun ini dapat mengeratkan hubungan yang terpisah dan membuka lembaran baru dalam hidup. Juga saya mendoakan mudah-mudahan isu murtad yang menjadi intipati isu utama di bulan Ramadhan tahun ini menjadi iktibar dan pengajaran untuk kita. Juga semoga duit-duit zakat yang dibayar tahun ini tidak lagi 'tersumbat' dan dapat digunakan sehingga ke sen yang terakhir untuk golongan yang layak menerima zakat.

Moga-moga ruh Ramadhan sentiasa mengiringi nafas kita sehingga kita dipertemukan lagi untuk merasai ruh Ramadhan di tahun yang mendatang.Terima kasih kepada semua yang sentiasa mendoakan kesejateraan, keampunan dan kasih sayang Tuhan Yang Satu kepada hamba-hambaNya yang beragama Islam.

Amin.

salam takzim,
zharif

No comments:

Post a Comment

hak berfikir dan bersuara anda akan dilindungi. Terima kasih :)