Thursday, December 8, 2011

Angkat Topi




1. Dalam entri yang ringkas ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada MPP FUU kerana telah menyediakan borang soal selidik ini.

2. Walaupun sedikit terlambat, tetapi better late than never. Sekurang-kurangnya ia boleh dimanfaatkan dalam semester yang akan datang.

3. Ia juga boleh dijadikan garis panduan untuk MPP akan datang untuk membuat manifesto dan  meneruskan kesinambungan MPP sekarang.

4. Terima kasih atas kesempatan yang diberikan. Harap cadangan di dalam borang ini dapat diterima dan dilihat sebagai satu perkara yang konstruktif dan saya yakin MPP kita akan melakukan perkara tersebut :) Yang paling penting ada effort. Samada ia membuahkan hasil atau tidak itu soal kedua. Yang penting ada usaha.

5. Justeru kepada sesiapa yang menilai tulisan saya sebelum ini sebagai agresif dan memalukan MPP kita sendiri, harap dapat memikirkan semula selepas membaca entri ini. 

6. Tidak ada kepentingan dan saya hanya melaksanakan tanggungjawab sebagai pengundi. Baik atau buruk akan diberi 'layanan' yang sama. Tidak ada keinginan untuk beritahu benda yang buruk depan2 tetapi bila benda baik, disimpan dan dirahsiakan.

7. Terima kasih dan tahniah kepada MPP FUU 2011/2012. 

*Bersiap sedia untuk dipanggil pembodek dan pengampu pula ;)









No comments:

Post a Comment

hak berfikir dan bersuara anda akan dilindungi. Terima kasih :)