Wednesday, February 23, 2011

Sekalung penghargaan

Alhamdulilah syukur kepada Tuhan atas kemenangan yang diberikan kepada kedua-dua calon pilihan aku. Sesungguhnya kemenangan ini merupakan titik permulaan untuk mereka berdua melaksanakan janji-janji yang telah ditawarkan oleh semua pelajar fakulti.Pada waktu inilah manifesto mereka berada di antara realistik dan idealistik. Tahniah dan sekalung syabas kepada jentera semua calon.

2. Spesifikasi tahniah dan terima kasih aku takzimkan kepada para pengundi afifah adzhan. Undi anda telah membawa beliau untuk memegang tanggungjawab ini. Terima kasih atas kepercayaan tersebut. Terima kasih dan penghargaan kepada rakan seperjuangan dalam jentera afifah adzhan yang boleh dibilang dengan jari tangan sahaja tetapi masih mampu bekerja dan memberikan komitmen yang terbaik sehingga membawa kepada kemenangan calon pilihan kita. Semangat dan dedikasi yang dipamerkan oleh campaign manager, Aizat Azmi telah membuatkan kami terus bekerja sampai lewat subuh. Khairil Khalid, Rahimi Raduan(penaja rasmi kenderaan calon MPP), Kodie Hassan, Taskin,Leslie, Amira Zakaria, Alan Zulkifly dan Aminu Razif kerana bersama-sama memerah idea dan keringat untuk menghasilkan yang terbaik kepada calon.

3. Tidak dilupakan jentera-jentera tidak rasmi seperti evi and the gang yang telah membantu menyiapkan bookmarks, Farhan Zafry dan Marlysa Razak yang telah bersama-sama memanjat bukit di tengah malam untuk memasang poster afifah serta mengalami pengalaman sudden blackout di bangunan lama undang-undang sebanyak dua kali pada jam 2 pagi. Juga kepada moot family, pelajar asasi, part 1 sampai LLB part 2 yang memberi sokongan dan bantuan kepada afifah. Kalian mendapat tabik hormat daripada aku.

4. Ini bukanlah penamat dan bukanlah tindakan yang sesuai untuk manifesto tersebut hanya tinggal catitan semata-mata. Inilah masanya untuk merealisasikan manifesto tersebut dan sesungguhnya kami akan sentiasa menilai dan menunggu manifesto tersebut direalisasikan.

5. Mengambil kira bahawa aku turut terlibat dalam mempromosikan manifesto afifah,terasa untuk merealisasikan manifesto tersebut yang realistik dan boleh ditunaikan kerana aku percaya kemenangan yang sebenar untuk afifah adalah hari-hari terakhir beliau kerana waktu itu janji-janji beliau akan menjadi ukuran sejauh mana kepercayaan anda dipenuhi mahupun dikhianati dan waktu itu jugalah pujian dan kritikan adalah kebenaran yang sebenar untuk menilai calon tersebut. Walau apa pun aku bersedia untuk membantu melaksanakan manifesto beliau dan tohmahan yang keluar kononnya aku dan jentera afifah yang lainnya sebagai kuli dan orang bawahan tidak sedikit pun aku hiraukan kerana itu hanya lahir daripada orang yang dengki kerana afifah mempunyai jentera yang berpengalaman dan mampu membuat kerja dengan efisyen walaupun jumlah kami tidak mampu membentuk satu kelas untuk sesebuah subjek diajar di fakulti ;)

6. Cukup dengan cakap-cakap dan sembang kosong. Masa untuk bekerja

( kemenangan ini juga khas untuk campaign manager aizat azmi sebagai hadiah terindah untuk birthday beliau tahun ini) Terima kasih kepada para pengundi afifah yang telah memberi hadiah ini kepada beliau =D

1 comment:

hak berfikir dan bersuara anda akan dilindungi. Terima kasih :)